top of page

Taalopdrachten

Ik werk zelf graag met doelen in de klas. Ik probeer de les aantrekkelijk te maken voor de kinderen zodat ze plezier ervaren bij het leren. Om dat te bereiken probeer ik bij de inoefening van de doelen verschillende activiteiten te combineren als cooperatief leren of creative activiteit. Kinderen zijn dan op een andere manier bezig dan alleen maar schrijven in een schrift. Voor taal ben ik begonnen om dit te ordenen op mijn site voor groep 4.

Zo kun je per doel activiteiten vinden als werkbladen, digibordlessen, activiteiten op het digibord of creaties rondom het doel. Doe hier je inspiratie op en laat weten wat je ervan vindt!


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page