top of page

Spellingsopdrachten

Naast taal ben ik ook begonnen met het uittypen van opdrachten rondom spelling. Vooral omdat wij vanaf volgend schooljaar gaan werken met tablets vind ik het nog erg belangrijk dat kinderen blijven schrijven. Ik denk dat kinderen de woorden beter gaan onthouden als ze ze schrijven dan wanneer ze de woorden kunnen aanklikken op een tablet bij een oefening. Op Pinterest zijn er natuurlijk zoveel oefeningen te vinden rondom spelling dat ik ze nu op een rij gaan zetten om ze zelf te gebruiken. Bij een aantal voeg ik ook gelijk een document toe zodat jullie die niet meer hoeven te maken en deze gewoon kunnen gebruiken.

Ik vind het belangrijk dat kinderen samen ook leren met coöperatieve werkvormen, deze zul daar dus ook terug vinden.

Later zal ik de werkbladen die ik heb gemaakt en de digibordlessen online zetten zodat jullie deze ook kunnen gebruiken in jullie klas. Door de jaren heen heb ik zoveel verzameld dat het nu wel een centraal plekje mag hebben op het web. Doe er dus je voordeel mee en gebruik ze.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page